ansz75 sa for siden:
avokado og spinat blad trenges ikke a vaie ;) har ikke karbo:D og salat av det er ok. Liker ikke vaie maten:mad: har dere andre gront som kan jeg spise fri?
ansz75 sa for siden:
avokado og spinat blad trenges ikke a vaie ;) har ikke karbo:D og salat av det er ok. Liker ikke vaie maten:mad: har dere andre gront som kan jeg spise fri?
Gracella sa for siden:
Nå stemmer det vel ikke helt at avokado ikke har karbo, det har de.
De grønne har mere karbo enn de sorte/brune.
Men det er langsomme karber og stort sett greit å spise.
Alle grønnsaker som vokser over bakken (unntatt mais) anbefales å spise på ketogen diett.
sylwester sa for siden:
Spør du meg så trenger du ikke veie noen av de grønnsakene du blir vandt med. Idag spiste jeg 1/2 smørstekt brokkoli som tilbehør til middag, som er et sted mellom 250-350g og selv om det er 11g karbo så er det av riktige typen.. Jeg er ikke så nøye med karbene så sant de kommer fra fiberrike kilder som grønnsaker. DET er uansett mye bedre enn å få i seg 11g karbo fra laktose.
ansz75 sa for siden:
med avokado , det viste jeg ikke. I mattabellen som jeg bruker pa telef. stor det 0 karbo:eek: , takk for forklaring:p
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.