< Tilbake til oversikten

snart norsk bok

#1

syl sa for siden:

:p hei,ville bare si til alle atkins tillhengere at snart,ja nå denne våren kommer en norsk lege med navnet torkil andersen ut med en norsk bok om atkins kostholdet .skal visst være mer etter norske forhold,lettere oppskrifter osv med ting vi får tak i her hjemme,har ikke lest noe fra denne boka ,men vet den er like om hjørnet nå,blir utgitt på cappelen.;)


#2

ayliah sa for siden:

Det er nok en slikmå ha bokfor meg det da...leeengter etter gode oppskrifter med ingredienser jeg lett kan få tak i;O)lengte etter våren:D


#3

Iset sa for siden:

så flott:)

så i mat og helse og nettopp, at det er kommet en kokebok med kun lavkarbohydrat-retter.husker ikke hva den heter, men annonsen står i mat og helse.


#4

Skorpia sa for siden:

Det er jammen flott, skal gå til innkjøp sporenstreks når de kommer:-)

så sant de er Atkins like;)


#5

Fedonisten sa for siden:

Boka heter "Lavkarbomat på få minutter" og er skrevet av Linda Gassenheimer. Har den - og har brukt den, men nå har den visst forsvunnet i rotet..... Men bra bok altså! Så vidt jeg husker er den ikke typisk Atkins eller Fedon - men absolutt verdt en titt.

;)


#6

Iset sa for siden:

jaa den var det:)
skal se etter den i bokhandleren neste gang her er på kvadrat eller i byen.


#7

Skorpia sa for siden:

Kikka litt hos haugenbok og fant denne.
Er det noen som vet om det er noen bra oppskrifter her????

Dropp karbohydratene
den sikre veien til vekttap


#8

Fedonisten sa for siden:

Jeg har ikke boka selv - men har andre Fedonister i familien som har den ;) Syns oppskriftene høres deilige ut - slurpe-slafse - men har ikke testet ut noen enda.

:cool:


#9

Carbokiller sa for siden:

For meg som er Atkinser så er spørsmålet om hva disse forfatterne mener "få karbohydrater" er. For noen er 70 karbohydrater veldig lite, men for meg blir det to/tre dagsrasjoner. Må forsøke å få sjekket ut om disse bøkene er egnet på Atkins eller bare generellt pass-på-karbohydratene-diett.


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.