Jeg studerer psykologi på et universitet i London, og akkurat nå driver vi med et prosjekt hvor vi skal utarbeide et psykometrisk spørreskjema. Det høres sikkert ille avansert ut, men det er rett og slett en liste med utsagn som du skal si deg enig eller uenig i. Ikke verre. :)
Spørreskjemaet er på engelsk, men jeg hjelper GJERNE med å oversette og forklare det du eventuelt ikke skulle forstå. Men utsagnene er korte og lettfattelige, så jeg tror du kommer til å klare deg helt fint. Det kreves ingen ekspertise eller utlevering av svært privat informasjon.
Undersøkelsen er fullstendig anonym. Om du allikevel synes det er ubehagelig å sende den til meg, foreslår jeg at du får en eller to andre damer du kjenner til å fylle den ut også, så kan dere sende dem inn sammen, og jeg vil ikke vite hvilke svar som tilhører hvem. :) Slik får jeg flere deltagere også (trenger minst 100, hjelp).
Setter kjempestor pris på hjelp! Undersøkelsen skal foregå om en uke, så da kontakter jeg deg om du skulle melde din interesse.
Spre gjerne ordet! Jeg trenger som sagt over 100 deltagere.
(PS spørreskjemaet har i seg selv ingenting med alder eller kjønn å gjøre.)
Så flott å se at så mange vil være med! :D Det er bare å fortsette å melde seg, og gjerne "verve" venner og bekjente.
Jeg kommer til å kontakte dere med spørreskjemaet når vi har utbedret det etter første pilottesting (til uka altså).
Riktig. Det er av statistiske årsaker. Jeg kan komme tilbake til det senere. :) Det skal nok gå bra å inkludere de av dere som er i "grenseland" også.
Flott! :D
Jeg går på City University - på andre året. Enn du?
Da har jeg (forhåpentligvis) sendt melding til alle som har meldt sin interesse så langt:
Trodde først jeg måtte sende word-utgave av spørreskjemaet til hver enkelt, men har satt opp spørreskjemaet via en nettside, så da blir det mye enklere for oss alle, og jeg kan til og med legge ut link til den her, dersom flere skulle være interesserte: qtrial.qualtrics.com/SE/?SID=SV_cuX3VS8nJt3wQkt