marjo sa for siden:
mldsmfl
marjo sa for siden:
mldsmfl
Moogie sa for siden:
Du har jo gått ned 1,6 kg på tre uker og det er supert! Du er i ketose som du sier og da er det jo bare å fortsette ;) om det ikke går like fort ned som du vil så er det jo det viktigste at går ned på sikt. Ingen vits å stresse ;)
MaritR sa for siden:
Kommer jo også ann på hvor mye vekt du egentlig har å miste. I tillegg så er det kanskje en mulighet for at du kanskje spiser for lite fett og grønnsaker :)
marjo sa for siden:
Veier nå 96,1 så har jo en del å gå på :-) har du noen tips til hvordan jeg kan få i meg mere fett? føler mange fettprodukter og har en del karbohydrater :-) også lurer jeg om vitaminene har stor virkning, er ikke så flink til å huske de, men får i allefall i meg en selen-sink og en krom-kaluim om dagen.
Borealis sa for siden:
Smør, cocosa og omega 3 tilskudd....?
Pinng sa for siden:
Bacon, majones, fete dressinger, seterrømme, fet fisk og ost er alle gode fettkilder.
index sa for siden:
Og egg! Rundt 50% fett faktisk..
Gracella sa for siden:
Avokado er et godt tilbehør til f.eks kylling og i salater.
Det blir gode smoothier også
Nutta sa for siden:
Du trenger ikke bekymre deg før du har stått på stedet hvil i 3 uker. Kroppen trenger bare å bli vant til den nye måten å leve på. Stresser du, så ødelegger det mye for vektnedgangen (jeg snakker av erfaring) så slapp av, og stol på at kroppen gjør jobben ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.