< Tilbake til oversikten

Flink

Newstart sa for siden:

Ja har bare forferdelig lyst til å skryte av meg selv.

Var i bursdag selskap i går der verten hadde laget de deiligste pizzaer og bakverk du kan tenke deg. Og ja jeg elsker sånt. MEN jeg hadde ikke lyst på engang. Ikke siklet jeg og ikke satt jeg og funderte på om jeg burde smake.

Om verten tenkte på meg? Niks. Men jeg tok med meg jeg. Går ikke i samme fellen en gang til. Selv om hun vet hva jeg spiser og har tidvis spist lavkarbo selv. Men forferdelig vanskelig å mekke sammen noe lavkarboisk liksom....

Jajamensann :D

stinei sa for siden:

Du er kjempeflink!! :klem:
Og så godt å komme hjem fra bursdag med en følelse av mestring da!

Muff-muff sa for siden:

Så bra!

Jeg var også flink i dag. Ikke like flink som deg, men litt stolt. Det var plutselig masse hjemmebakte kaker i baby-gruppen til datteren min på grunn av et arrangement i samme bygg dagen før. Jeg smakte ikke en smule, selv om det var krydderkake tilgjengelig - min absolutte favoritt. Spiste heller litt ribbe og cherry tomater når jeg kom meg hjem ;) Glad for det! :)

Newstart sa for siden:

Hihi ja det er en god følelse særlig når motivasjonen ikke har vært på topp i det siste. Men nå føler jeg at jeg har kontroll igjen. Og det er så deilig.

Men du.... gulrotkake er min favoritt:p.

index sa for siden:

Ingenting er så deilig som følelsen av kontroll over egne vaner og eget liv!

Men du: Jeg bakte den lavkarbo krydderkaken som Obs selger (husker ikke navnet, noe fra Proteinfabrikken tror jeg) og den var bare farlig god! Kan trygt anbefales om du får lyst på kake!

Newstart sa for siden:

GOOOOOSSHHH har dem krydderkake?? Å nam det må jeg sjekke ut. Tror jeg må ha meg en tur på Obs i morgen. :p

Muff-muff sa for siden:

Den høres god ut, men jeg bor i England :(

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.