Yrla sa for siden:
sjokolade søtet kun med sukrin og stevia.
Yrla sa for siden:
sjokolade søtet kun med sukrin og stevia.
TrillTrall sa for siden:
Det står bare sukrin i innholdsfortegnelsen på den der da...?
langaard sa for siden:
Kjøpte dentpastiller søta med stevia i dag, kjempegode:)
Yonah sa for siden:
Nei, det står stevisol(? på den også.
Innmari kjipt at de selges kun i nettbutikken, for de tar 100kr i porto uansett, og det synes jeg er rådyrt når jeg ikke vil handle for 1000kr på en gang..
TrillTrall sa for siden:
Det står noe et par linjer lenger oppe ser jeg nå, men de har utelatt det i selve innholdsfortegnelsen.
Dietta sa for siden:
Det er fraktfritt hvis du handler for over 800,-, men det er jo uansett nesten like mye som 1000,- :o
Yrla sa for siden:
det kommer nok ut i helsekostbutikkene etterhvert. dent med stevia? det er jo råbra. særlig om de smaker bra. hvor kjøpte du de?
Yrla sa for siden:
langaard sa for siden:
På statoil:)
TrillTrall sa for siden:
Hmmm... Må testes! Jeg elsker lakrispastiller, men utvalget var smått da jeg ikke ville spise de med sukker og heller ikke de med kunstig søtning. Noen av dem inneholdt opptil 6 ulike søtningsstoffer! Er jeg heldig så har de disse på den lokale butikken her, men jeg tør ikke håpe på for mye. :rolleyes:
Borealis sa for siden:
Jeg har funnet sjokolade søtet med stevia på Sunkost.
Yonah sa for siden:
Og den er dyr og farlig god! Jeg kjøpte en plate med mørk sjokolade og bringebær, og den klarte jeg å tøye over 3 dager.. De er fra cavalier og bedre for magen enn orginalen. Jeg synes ikke de hadde noen bismak.
Borealis sa for siden:
Smakte en som det sto "mindre fett" på (søtet med stevia)
...den synes jeg var litt tørr...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.