Borealis sa
for 12år siden:
Ja, da mener jeg PH-verdi, hehe!
Det kommer vel kanskje an på hvor mye grønt man spiser, og mengde proteiner.
Men jeg har lurt på det, og kjøpt en slik flaske med ph-stabiliserende dråper fra iherb.com. Som jeg ofte glemmer å ta :p
Men på min runde med research vedr. min nyoppdagede pre-workout tilskudd, kom jeg over følgende:
(Uthevelse av meg)
examine.com/supplements/Beta-Alanine/
Noen tanker? Noen som kjenner til dette?
Kanutten sa
for 12år siden:
Borealis sa:
Ja, da mener jeg PH-verdi, hehe!
Det kommer vel kanskje an på hvor mye grønt man spiser, og mengde proteiner.
Men jeg har lurt på det, og kjøpt en slik flaske med ph-stabiliserende dråper fra iherb.com. Som jeg ofte glemmer å ta :p
Men på min runde med research vedr. min nyoppdagede pre-workout tilskudd, kom jeg over følgende:
(Uthevelse av meg)
examine.com/supplements/Beta-Alanine/
Noen tanker? Noen som kjenner til dette?
Jeg ble sur. ;o) Og det er vel derfor man må ta tilskudd av kalium blant annet som er basisk?
Kitt sa
for 12år siden:
De lærde strides vel litt om dette, da kroppen faktisk er svært god på opprettholde likevekten den etterstreber til en hver tid!
Det er så vidt jeg kan skjønne ingen grunn til å tro at kroppen ikke klarer å utjevne dette helt av seg selv så sant den ellers er frisk! :)
Kanutten sa
for 12år siden:
Kitt sa:
De lærde strides vel litt om dette, da kroppen faktisk er svært god på opprettholde likevekten den etterstreber til en hver tid!
Det er så vidt jeg kan skjønne ingen grunn til å tro at kroppen ikke klarer å utjevne dette helt av seg selv så sant den ellers er frisk! :)
Det er vel en grunn til at Torkil anbefaler ketolysetabelettene
LenaBeatrice sa
for 12år siden:
Interessant info om syre/base kan leses her: www.friskogfunksjonell.no/syre-base/
Kitt sa
for 12år siden:
Og det var vel akkurat det jeg sa, eller....?;)
LenaBeatrice sa
for 12år siden:
Kitt sa:
Og det var vel akkurat det jeg sa, eller....?;)
jo... + litt til.