Bik sa for siden:
Samma det, brød er brød ...
Yonah sa for siden:
Bare venter på at kommentarfeltet skal eksplodere over folk som forfekter dette grove brødet, for det hjelper på vektnedgangen. Det kan hjelpe på de som føler seg fortere mett av grovbrød, som da spiser mindre. Men for min del spiller det ingen rolle, jeg har aldri spist mere enn to skiver pr måltid noen gang. Brød var noe jeg bare trykket i meg fordi det føltes dumt å lage middag til alle måltider( den følelsen er jeg for lengst over;)).
nellie sa for siden:
Mye mulig det. Jeg vet at grovbrød gjør noe annet for meg enn loff gjør, så jeg kjøper det ikke helt, for egen del. Ingen av delene gjør meg godt, men to skiver grovbrød gjør ikke at jeg får lyst til å proppe innpå tretten skiver til, sånn som loff gjør. Ikke fordi at jeg tror det er sunnere, men fordi at det er sånn det er.:p
smgj sa for siden:
Jeg hadde det sånn som deg.
Men poenget her var vel helst at 2 skiver loff og 2 skiver grovbrød i kalorier hjelper omtrent like mye/lite...
nellie sa for siden:
Ja, det stemmer sikkert det, men hadde jeg vært den typen som klarte å styre meg noe nevneverdig så hadde jeg ikke vært så tjukk, så det blir helt uten relevanse iforhold til hvordan jeg har det.
TrillTrall sa for siden:
Jeg har flere ganger tenkt at jeg for moro skyld skal se hvor mange brødskiver jeg klarer å stappe i meg før jeg rett og slett ikke klarer mer, men har så langt ikke tort... Jeg er redd det kommer til å gå ned et to-sifret antall... Og da snakker jeg ikke om loff, men grovt brød. Jeg er egentlig veldig glad i brød, men merkelig nok savner jeg det ikke noe særlig, spiser mest knekkebrød jeg da og for tiden går det en del i havregrøt også. :)