Har holdt på med lavkarbo i syv måneder, og gårr ned 15 kilo, noe jeg er veldig fornøyd med. Spiste hveteboller for en ukes tid siden. Toppa dette med lightbrus, som jeg heller ikke drikker til vanlig. Fikk kløe og noen kviser på ryggen. Tror jeg klør meg ihjel. Har klødd dag og natt i en uke nå. Hadde aldri trodd jeg kunne få en sånn reaksjon. Flere som har erfart dette? Niks mere mel på meg!! Håper dette går bort uten å besøke legen
Det forsvinner nok når du får irritanten ut av kroppen og kroppen får kommet seg. Enten det er melet eller brusen. Iallfall ikke prøv begge deler samme dag neste gang! ;)
Nei, det var absolutt ikke verdt det. Ferdig med begge deler for meg. Ser ut som en legokloss på ryggen.. klør, og svir.. kjennes ut som at superglutenet sprenger seg ut gjennom huden.. :rolleyes:
Vær glad du - du har sannsynligvis klart å kvitte deg med en irritant før den har gjort ubotelig skade. (Det finnes en gruppe leger & forskere som mener at regelmessig eksponering til sånne irritanter kan være en større del av årsaksgrunnlaget til autoimmune sykdommer.)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.