< Tilbake til oversikten

Danskebåten!

Cherrytomaten sa for siden:

Hei!

Noen som har litt inngående erfaring når det kommer til å reise med DFDS til Køben? Skal på Pearl, og lurte på om det er verdt å ta med seg badetøy eller ei? Noen som vet om det er åpningstider på bassenget/ene, og hvor stort det er? (har lest at det er lite).
Har bare sett at det koster ekstra å bruke det. Jeg elsker å svømme og slappe av i basseng så det er noe jeg vurderer, men litt kjedelig å bære rundt på ekstra tøy om det ikke er noe brukbart :)

Var det slik at jeg kunne finne den gode sjokoladen på båten også? Som jeg ikke husker navnet på... :o

bærrgen sa for siden:

Jeg hadde ikke giddet å stresse med badetøy, bassenget er lite!

Men, jeg vil anbefale buffet til middag, vi var veldig fornøyd med utvalget når vi reiste i sommer :)

Cherrytomaten sa for siden:

Takk for svar Bærrgen! Da tror jeg ikke jeg orker å drasse med meg det badetøyet :)

Og ja, buffeten har jeg testet ut en gang før, så jeg bestemte meg for å slå på stortromma og bestille det denne gangen også. Er 4 år siden jeg tok båten sist, men har den gode maten friskt i minnet. Nam nam!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.