< Tilbake til oversikten

Ok, jeg er igang igjen

Spirea sa for siden:

Var i byen med minsten her en dag. Gikk der og følte alle klærne stramme ubehagelig om kroppen og kjente valkene rulle over bukselinningen. Så jeg tok et valg - igjen: nå er det slutt på karbosuget og overspisingen. Heretter blir det èn porsjon middag.

Så jeg har hatt det omtrent slik mandag, tirsdag og onsdag:

Frokost: mengder av gulrot, stangsellerei, paprika og agurkstaver, èn skive Lindbergbrød med vegetarpålegg (lav-glykemisk, lavt fettinhold, høyt proteininnhold), ca. 1 dl. cottage cheese, vann/lettmelk og te.

Lunsj: salat av agurk, tomat, frisèsalat, crabsticks, extra virgin, hvitvinseddik, saltfritt urtekrydder fra Seltin.

Middag: fisk i form av seifilèt, knuste tomater på boks, vårløk, sopp, hvitløk, cheddarost på toppen. Linsepurè som tilbehør. Vann å drikke - kùn en porsjon.

Kvelds: grønnsaksstaver dyppet i rømmedressing fra Kims (sjekket både fett, karbohydrater, kalorier....) eller: en tilmålt mengde salte peanøtter - ca. 30 stk. i en liten bolle - Et eller to glass rødvin og en kjerringfilm på tv.

Syklet 20 min på trimsykkel mandag og tirsdag - hviledag onsdag, igang igjen på torsdag. Hva tror dere? Får man bedre fasong av sånt?

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.