Da er det tid for storhandel:) Mandag starter mitt nye liv med ketolyse kuren:D Men så lurer jeg på et par ting... MÅ jeg ha disse krom/selen/magnesium tabelettene? Og som jeg leser her inne så er det sukker både i skinke og bacon bl.a,hva er grensen på det jeg kan spise i slike matvarer? Og hvordan er det med ost? Blir veldig glad for svar:)
Det anbefales at du passer på disse tilskuddene i begynnelsen i alle fall, du kan sikkert kjøpe andre piller med samme innhold på apoteket.
Jeg hadde bekymret meg mer for alle e-stoffene i skinke enn om det er noen få gram sukker i den, men det er meg da... Bare ta en titt på innholdsfortegnelsen på en pakke / boks skinke!
Alle hvite oster er finfine, brune oster er bare sukker og fyfy.
Tusen takk skal du ha:) Har faktisk aldri tenkt på å sjekke hvor mye e-stoffer det er i skinke :-o Akkurat nå har jeg mer enn nok med å telle karbohydrater og proteiner haha:D God helg:)
Svinekjøtt (64%), vann, gelatin, stivelse, salt, glukose, løpstikkeekstrakt, hydrolyserte vegetabilske proteiner (hvete), konserveringsmiddel E 250, Surhetsregulerende E 508, Stabilisator: E 407 og E 450, smaksforsterker E 621 og E 631. Antioksidant E 307 og E 301. Antiklumpemiddel E 551og E 559.
Jeg fikk totalt avsmak da jeg leste på boksen. Og her har du Gilde kokt skinke:
Det lille saltet som er brukt under salting og røyking av bacon er forsvinnende lite. Har spist både bacon og røket laks uten at det har lagt noen stopper for meg når det gjelder vektnedgang :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.