< Tilbake til oversikten

Selvskryt !

May sa for siden:

Nå MÅ jeg bare få lov til å skryte litt av meg selv altså! Jeg er nemlig så utrolig stolt over hva jeg får til! Jeg har lagt om kostholdet mitt og spiser hver 3 time. Passer på å få i meg disse viktige næringsstoffene, og nok av ting som omega 3 og proteiner. Jeg teller ikke kallorier eller noe, for det vet jeg av erfaring at da er det noe som klikker oppe i hodet mitt. Men jeg leser litt om hva som er lurt å spise og ikke minst hva man bør holde seg unna.Jeg tenker ikke slanking, men en livsstil og kostomlegging, og har en del vaner og mønstre som jeg nå holder på å bryte ned en etter en! Har ikke spist sukker på over 1 måned og det er utrolig bra, for jeg er sukker avhengig!!!! Virker som jeg har fått søtsmaken litt ut av systemet, for jeg har f.eks is i frysen (Jeg ELSKER is), men jeg rører den ikke! Jeg har gitt meg selv tillatelse til å spise is eller noe annet hvis jeg vil, men det forbløffene resultatet er at jeg IKKE har lyst på! Hadde jeg nektet meg selv, så tror jeg at den isskuffa hadde vært tom nå :D

Men iallefall, så går vekta jevnt og trutt nedover og jeg har mange mål nedover, på hver 5 kg. Jeg nærmer meg mål nr 2, hvor nært finner jeg ut når den måntlige gjesten har forlatt "bygningen"! Er veldig spent! Klærene mine begynner å bli veldig romslig, og jeg begynner å komme ned i klær som jeg hadde vokst ut av. Dette er bare SÅ utrolig morsomt!!! Og ikke minst; jeg er så stolt over at jeg faktisk klarer dette på egen hånd!! Dette betyr så utrolig mye for meg, ikke minst for min selvfølelse :D

Ble litt langt dette, men takk til dere som orket å lese alt

mofe sa for siden:

Gratulerer! :)

Matilde sa for siden:

synes det er kjempe flott av deg jeg, du er jo på god vei!
you go girl!!! :D :D :D

wis sa for siden:

Gratulerer. Gode tanker og du er jo godt i gang:)

Nena sa for siden:

Tror du er inne på noe helt vesentlig - nemlig det å endre gamle inngrodde vaner og mønstre SAMTIDIG med at man endrer kostholdet - det er nok nøkkelen til langvarig suksess:) .

Lykke til videre :klem: ! Du har alle forutsetninger for å lykkes med det du har begynt på!

Alfie sa for siden:

Selvskryt skal man lytte til, for det kommer fra hjertet :)
Så deilig at det går den riktige veien, at stadig nye/gamle klær passer og - ikke minst - at du trives med kostholdsendringene dine! Kjempemessig!

dingpot sa for siden:

Du har all grunn til å komme med selvskryt! Her inne gjelder ingen jantelov! Dessuten, om man blir flinkere til å skryte av seg selv, så blir motivasjonen lettere å opprettholde. Legg vekt på det du faktisk FÅR til, heller enn de få tingene du ikke får til. Du er kjempeflink! Ikke sukker på en måned!!! :w00t: Er enig i problemstillingen om å "gi seg selv lov/muligheten" så har man valget, og da er det lettere å la være!

:klem: Stå på videre! Dette klarer du jo kjempefint!

Begod sa for siden:

Slike innlegg trenger vi flere av :)

luringen sa for siden:

JUHU!! Herlig!! Det er så flott!

Tingeling sa for siden:

Helt enig - syns du er KJEMPEFLINK!!!

Og det er SÅ UTROLIG VIKTIG å huske på å rose seg selv for alle de tingene man gjør bra! For vi er mer enn flinke nok til å straffe oss selv når vi gjøre noe galt.. SÅ :

WHEEE !!!!!! DETTE ER SUPERT !!! DU ER KJEMPEFLINK!!

nøtta sa for siden:

dytter litt i denne jeg

er det lov for andre og skryte litt her eller skal jeg lage en ny tråd :confused: synes nemelig at vi trenger en skryte tråd der man kan skrive inn fristelser man har stått i mot ... som Anne med bursdagskaken :D eller når vi har vært i bursdag og hatt med oss lavkarbo kake :)

...... er dere enig ?? nøtta kribler etter og skryte litt av seg selv:p

Helene sa for siden:

Du kan sikkert få lov å skrive her.. eller grave oppigjen positivitetstråden min :p

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.