Stella27 sa for siden:
Har vært tilbake på ketolysekuren i ca 10 dager, og jeg har fått av meg så mye vann, at jeg får på meg forlovelses ringen min igjen!!!!! :D:D:D:D:):):)
Takk til alle som både gir et dytt i riktig vei og mange gode tips!!
Stella27 sa for siden:
Har vært tilbake på ketolysekuren i ca 10 dager, og jeg har fått av meg så mye vann, at jeg får på meg forlovelses ringen min igjen!!!!! :D:D:D:D:):):)
Takk til alle som både gir et dytt i riktig vei og mange gode tips!!
Yonah sa for siden:
Så bra!
Må innrømme at min giftering har sittet fast siden jeg satte den på en uke etter at minstejenta ble førdt for 6 år siden.. Jeg fikk på meg ringen, men ikke snakk om å få den av. Da veide jeg 10-12kg mindre enn nå. Temmelig ubehagelig da jeg veide 25kg mere enn nå gitt.
Å kunne ta av meg ringen når jeg lager mat, det er for meg et stort mål!
Stella27 sa for siden:
Skjønner godt at det er er mål, ( heier på deg Imse!). Har selv vært så pløsete etter å ha kjørt kroppen i gjennom to svangerskap så tett. Syns vi her inne er flinke jeg! Har vært medlem her før, å det er like morsomt hver gang å se at man kan heie hverandre frem, i steden for å dytte hverandre ned.. :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.