Forlani sa for siden:
Dere som bruker ketolysekuren (eller andre lavkarbodietter), har dere beholdt muskelmassen og ikke fått "hengete" hud o.l.? Spørr dere som har hatt en del kg for mye.
:confused:
Forlani sa for siden:
Dere som bruker ketolysekuren (eller andre lavkarbodietter), har dere beholdt muskelmassen og ikke fått "hengete" hud o.l.? Spørr dere som har hatt en del kg for mye.
:confused:
guro sa for siden:
Jeg har fulgt Lindbergs anbefalinger og tatt av 20 kilo uten å miste et gram muskler. Har målt det hele tiden. Det handler om å få i seg nok proteiner.
Torkil sa for siden:
Hei
På lavkarbohydrat, spesiellt ketolysekuren( kostindusert ketose) erstatter man mye eller det meste av karbohydratmengden i maten med protein, De fleste kurer anbefaler regelmessig mosjon, begge deler hindrer tap av muskelmasse.
Som kursleder på ketolysekuren, har jeg sett mange gå ned 20-30 kilo uten det er blitt noe overflødig hud, men har man "fettforklede" i utgangspunktet, må man dessverre regne med et lite kirurgisk inngrep etter slankekuren. Dessverre er helsevesenet rett rigide på hvem som får dette betalt av det offentlige, men umulig er det slett ikke.
Vennlig Hilsen
Torkil Andersen
guro sa for siden:
Er det ikke noe med størrelsen på 'fettforkle' da? Mener moren min fant ut at hun kunne få slik operasjon dekket.
Torkil sa for siden:
Hei
I Skien hadde de så vidt jeg husker et krav om 10 eller 15 sm " omslagsfold" som krav for offentlig operasjon - OG vekttap.
MVH
Torkil
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.