Det er litt vanskelig å svare konkret på dette iom jeg ikke vet hverken hva du har spist til nå eller om du trener og hvordan vekten din faktisk er....
...men en ting er sikkert....du går ikke ned hvis du spiser mindre og mindre. Da går forbrenningen inn i sparemodus....
Det er veldig viktig å holde seg strengt til "menyen"...Du går på ketolysedietten mener jeg å huske... Så følg boka...
I tillegg vil jeg anbefale deg å lage en journal (fant ingen på deg skjønner du, kanskje jeg lette litt for dårlig?)som du skriver opp alt du spiser om dagen, da er det ye lettere for oss å komme med innspill.
Det kan bare være "filleting" som gjør at vekten stopper opp. Feks....mye lettbrus eller at du ikke tåler noe av det du spiser....kaffe? Te? Melkeprodukter? Spiser du ferdigsauser? "Lovlig" godteri med kunstig søtstoff. Mange har merket at det kan ødelegge....
Så du skjønner...ikke lett å svare uten mer info fra deg...:)
Jeg både skjønner og deler frustrasjonen din...så lykke til med letejobben...
Hvis man skal klare en sånn utskeiing må man være sterk... ;) Jeg sleit veldig i flere dager etter bursdagen min.. Så er usikker på om jeg skal gjøre det igjen... Så det kan bli vanskelig å komme i gang igjen... Men hvis du tror du klarer det, så er det kanskje en ide å prøve.. Så finner du ut om det funker på deg lixom....
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.