< Tilbake til oversikten

Bytte diett?

Solros sa for siden:

Jeg lurer på om jeg skal bytte fra Ketolysekuren til Lindberg, og det hadde vært fint om noen delte erfaringer omkring dette. -Ikke misforstå, jeg er strålende fornøyd med at jeg har gått ned 10 kg med Ketolysekuren på 10-11 uker (selv om vekta har stått stille i et par uker nå). -Men jeg savner frukt og brød! Og på Lindberg kan man spise en skive av det groveste brødet om dagen, ikke sant? Og 1-2 frukter? Er det noen som har byttet diett? Hvordan gikk i så fall omleggingen? Fortsatte du da å gå ned omtrent én kilo pr uke?

Gleder meg til sommeren, jeg! Kanskje jeg faktisk tør å bade i år? Jeg har nesten ikke cellulitter på lårene lenger takket være Ketolysekuren! (Ikke det at jeg hadde så veeeldig mye før heller, da...)

luringen sa for siden:

tja...nå vet ikke jeg om det er dumt eller lurt å bytte, men jeg trives iallefall utmerket på lindberg, men du går kanskje ikke ned så fort videre da...Men det er kanskje ikke meningen heller, eller? Jeg gikk ned fort først, og så har det gått langsomt nedover etter det. Jeg spiser lindbergbrød eller Lindberg havrebriks eller dansk rugbrød om formiddagen, og en pære eller et eple om dagen. Ellers mikser jeg litt da...oppskrifter altså!:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.