< Tilbake til oversikten

Fun light saft?

Newstart sa for siden:

Noen av dere som drikker det? Og er det noen som har det på listen over partystoppere?
Lurer på å starte med litt fun light for smaken sin skyld. Merker nå for tiden at terskelen min ikke lenger er så høy mot å kanskje spise litt høykarbo innimellom. Å da må jeg bare finne på noe lurt. Så da kanskje det hjelper på med et glass fun light. Drakk det for mange år siden og husker at de har noen gode smaker, noen av de ihvertfall.:)

Annala sa for siden:

Jeg drikker fun light, syns champagne er best og ellers blir det mest lemon ice tea. Om det kan være partystopper vet jeg ikke, har ikke merket meg noen slike ennå ;) Har gått ned jevnt og trutt siden April, med noen små utskeielser innimellom :uskyldig:

maulie sa for siden:

Jeg drikker også fun light :) så en test her en dag der de sjekket blodsukker og ett stoff som øker og senker forbrenningen.. og de testet Pepsi Max og fun light. De merket ingenting med fun light, men med Pepsi Max gikk forbrennings stoffet ganske mye ned og holdt seg nede i 5 timer av bare en halvliter..

Fun light ice tea er best :D både lemon og peach :)

index sa for siden:

Drikker Fun Light hver dag, og har ikke opplevd den som noen showstopper. Favoritten er Fruktfest, så den går det mye av....

Lavkarboforlivet sa for siden:

Jeg er vel av de "heldige", tåler alt av sukkererstatninger og stopper aldeles ikke opp av det. Tåler også godt utskeielser med karbohydrater, går opp noen kilo, men de går av igjen før jeg får sukk for meg etterpå igjen (og ofte litt til). Så jeg er vel således av de heldige sånn sett. Jeg drikker svært lite fun saft, men det er pga at jeg prøver alt jeg kan å spise og drikke mest mulig rent. Prøver å holde meg mest til naturlig søtning, og naturlig mat. Men i helgene drikker jeg gjerne litt lett brus, og merker ingenting negativt til det. Men vet andre kan påvirkes negativt. Eneste rådet er å prøve selv, så finner du fort ut av det:) Alle erfaringene jeg har gjort meg med diverse har jeg forsket ut selv, kroppene våre er så forskjellige at det som funker for noen funker ikke for andre og omvendt:)

Newstart sa for siden:

Joda har prøvd før men kuttet ut alt da det var dårlig med vektnedgang. Så jeg har kun drukket vann, for det er rent og godt. Og for at da slipper jeg noe forsinkelser med nedgang. Men nå etter at jeg har hatt meg en nedtur og gått opp igjen så klarer jeg ikke drikke nok. Så jeg må bare finne en middelvei :D.

Jeg liker best den Wild Berries jeg. Den er kjempegod.:p

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.