< Tilbake til oversikten

Litt løs i magen?

Bekka75 sa for siden:

Hei:) jeg har gått på lavkarbo i 9 dager. De to siste dagene har jeg sittet ofte på toalettet :) det er veldig tynt det som kommer ut:) er det vanlig?:)

ToreH sa for siden:

Det skjedde ikke med meg, jeg ble fast. Kan ikke være at du har fått en mageinfeksjon? Tarmfloraen som endrer seg også kan hende. Ville ventet litt, men er det diare og skikkelig suppe, så greit å få tatt en prøve og få sendt inn via legen?

Dietta sa for siden:

Hvis du har økt fettinntaket betraktelig etter at du startet på lavkarbo, kan det være årsaken. Mange har jo spist lavfett før de startet med lavkarbo, og plutselig mye fett i kosten kan gi den type bomelom som du beskriver.
Hvis du ellers føler eg frisk og rask og det ikke gir seg, kan du kanskje prøve å minske litt på fettet et par dager, for å trappe opp rolig igjen :)

iren84 sa for siden:

samme skjedde her, og vedvarte ei god uke og vel så det. Men det har gitt seg nå:)

Bekka75 sa for siden:

He he ! Har stoppet. Tror ikke det var omgangssyken.... Bare rett og slett "rallyræv" etter mye fettinntak og alt det kroppen skulle renses/bort med :)

Newstart sa for siden:

Et typisk fett problem ja :D. Hatt samme selv. :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.