< Tilbake til oversikten

Steviadråper

rihase sa for siden:

Hei!
Lurte på hvor dere bruker steviadråper, har bestilt meg steviadråper men vet ikke helt hvor jeg skal bruke det?ser mange har det i kaffien, regner med det ikke er i vanleg svart kaffe da, eller?med eller uten fløte? Hvor kan jeg ellers ha det, hva pleier dere?I hvilken bakst/kake/ desert eller andre plasser pleier dere ha det, ser mange spiser dette dagligt. Har kjøpt steviadråpene på funksjonellmat,kjøpte det pakken med 4 forskjellige.
Angående denne ketose ånden , er det noe og gjør for ikke ha denne ånden,har godt på lavkarbo ca 2mnd no, ånden er blitt verre no i det siste, pyten og kjenne denne vonde smaken i munnen og kjenne denne ånden.er det noe som hjelper?spiser ca 15-25kh dagleg

Håper at noen kan hjelpe meg:-)

smgj sa for siden:

Jeg bruker vaniljestevia i bakst hvor det kunne vært greit med vaniljesukker. Da tilsetter jeg alltid disse dråpene i røra FØR annen type søtning til det er passe vaniljearoma, og så fortsetter jeg med annen søtning til det er "passe".

Og jeg har ikke inntrykk av at det er så mange som spiser søtt daglig? Gjelder iallfall ikke meg...

Ketoseånde forsvinner når man ikke er i ketose. ;) Du kan jo eventuelt forsøke å gå enda høyere på grønnsaker og se om det hjelper?

rihase sa for siden:

tusen takk for svar:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.