Dette har skjedd flere ganger, både før jeg startet på lavkarbo og etterpå.
Jeg er et skikkelig frokostmenneske, jeg MÅ ha frokost for å fungere i løpet av dagen. De gangene jeg har ventet litt med å spise har jeg faktisk blitt så svimmel og kvalm at jeg har trodd jeg både skulle kaste opp og besvime samtidig. Dette er utrolig ubehagelig, og nå som jeg passer en hund har jeg aldri tid til å spise noe før jeg må ut på tur med den. Og i dag har jeg blitt så dårlig at jeg har ligget over do skåla og nesten tvunget meg selv til å spy... har også måtte ligge på gulvet for å roe ned svimmelheten.
Må også si at det er så ille at jeg har tatt første time fri fra skolen for å få i meg litt energi og bli bedre!
Noen som har noen ideer om hvorfor dette skjer, hva årsaken er og hva jeg evt kan gjøre for å fikse det??
Ta med et par osteskiver e.l i hånda når du går ut med hunden, så får magen noe å jobbe med. Så kan du spise skikkelig frokost når du kommer hjem.
Ang skolen tror jeg du bare må prioritere å komme deg opp en halvtime tidligere... ;)
Ha noe ferdig som du kan bruke 2 minutter på å spise om morgenen før du går ut med hunden. Et egg, ei kjøttkake, en bit ost e.l. Evt. i et salatblad hvis du liker det, eller med en eller annen grønnsak til.
Hvis du trenger frokost, må du selvfølgelig spise det. Det er da vel ingenting som sier at du ikke skal spise frokost.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.