stompeline sa for siden:
Heia.
Lurte på en ting, når jeg spiser backon, avokado og smørgrøt, så får jeg så enormt vondt i maven og blir kvalm.
Lurte derfor på om noen kan si meg hvorfor dette skjer????
stompeline sa for siden:
Heia.
Lurte på en ting, når jeg spiser backon, avokado og smørgrøt, så får jeg så enormt vondt i maven og blir kvalm.
Lurte derfor på om noen kan si meg hvorfor dette skjer????
smgj sa for siden:
Det er noe du ikke tåler en eller annen sted... eller så takler du ikke så meget fett på en gang (skjønner ikke at avokado er sååå fet da)...?
brdmnd sa for siden:
Kan ikke fortelle deg hvorfor, men jeg blir også veldig kvalm og uvel av avocado, selv i små mengder. Ble ikke det før, men nå er det blitt sånn at jeg bare må ligge langt unna.
Bik sa for siden:
Jeg får mageknip om jeg spiser egg til frokost. Går helt greit med egg andre tider i døgnet. Er noe som har kommet etterhvert. Pussig, men sånn er det bare.
Lich sa for siden:
Tror Smgj har rett, mulig magen din synes det er tøft med så mye fett på en gang.Har du prøvd å legge til litt grønnsaker?Det er ofte lurt,min mage liker best litt ,eller mye ,grønnsaker til hvert måltid.
Allergi er vel også en mulighet.:)Men tror mest på første forklaring .
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.