< Tilbake til oversikten

Bakedag

juli82 sa for siden:

Snakker om tortur...
Har bakt sukkerbrød, oreokake og muffins... uten å kunne smake:(

Flere som synes det er vanskelig å la være å putte små ting i munnen som en gjør til vanlig??

Kitt sa for siden:

Jeg hadde en sånn dag forrige søndag. Bakte kringle, kanelsnurrer, muffins og eplekake til svigermors bursdag og kunne ikke smake på noen ting!
Ille, i det henseende at uansett hvor "på slankern" jeg er, så glemmer ikke hodet og smaksløkene mine hvor godt dette egentlig er!:p

Jeg er i tillegg nylig vektoperert og kan bli direkte dårlig av sånne søte saker! Nytter ikke med en aldri så liten planlagt sprekk en gang da, gitt!;)

Men alle andre likte kakene, så da er jeg glad alikevel!:D

Bik sa for siden:

Baker også til svigermors bursdag. Marsipankake og peanøtt/snckerskake. Dn siste er ei lavkarbokake, så kan jeg spise av den. Skal ikke si en lyd om at det er lavkarbo, så får vi no se om den får føtter å gå på. Den er nemlig kjempegod :)

Og enig i at det er snakk om skikkelig stålkontroll for å holde seg unna disse høykarbokakene :rolleyes: huff :o

mereo sa for siden:

Snickerskake!!!:sikle:
Har vel kanskje prøvd å unngå det, til samboerens store fortvilelse.. (Da får jo ikke han noe, men han får jo min porsjon også om vi er borte oss kjentfolk som vet hva jeg holder på med;))

juli82 sa for siden:

Har du oppskrift på den eller:-)??

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.