iren84 sa for siden:
ta en titt på denne artikkelene her
Jeg spiser iallefall ikke BARE torsk! Og ikke føler jeg meg syk heller:rolleyes:
Og dette kan da seriøst ikke være noe lavkarbo "diett" ?
iren84 sa for siden:
ta en titt på denne artikkelene her
Jeg spiser iallefall ikke BARE torsk! Og ikke føler jeg meg syk heller:rolleyes:
Og dette kan da seriøst ikke være noe lavkarbo "diett" ?
index sa for siden:
En diett med bare torsk må da vel kunne kalles ekstrem lavkarbo? Det er jo ikke mye karbo i torsk? Bortsett fra det så synes dette å være kun en tåpelig ide fra en eller annen rådgiver. Ingen har godt av å kun spise en ting i to måneder, samme hva denne tingen måtte være. Variasjon må til...
mereo sa for siden:
Det må man gå lei..
(Jeg hadde vel sulta ihjel ettersom jeg sliter litt med å spise torsk...)
nellie sa for siden:
Står vel at hun gikk på en ekstrem lavkarbodiett?
Photobscura sa for siden:
Nå var målet deres å gå ganske mye ned i vekt til en rolle. Ja, jeg vil kalle dette en ekstrem lavkarbodiett. Jeg vil ikke si at 20-50 gram karbohydrater om dagen i form av grønt er ekstremt (ut fra mitt ståsted), så lenge man får i seg nok fett og proteiner, men å utelukkende spise hvit mager fisk i to måneder er temmelig ekstremt. Klart det er lavkarbo, rent definisjonsmessig, men sunt, nei. Ekstremt, ja. Men klart, noen vil jo sikkert tenke at dette er gjengs lavkarbo, og at lavkarbo er akkurat så dust som de trodde uten å egentlig vite noe. :p
Vibeke-67 sa for siden:
Blir slått av den ekstremt gode formuleringen i artikkelen som får den til å virke så ekstremt seriøs.....
,det er sånn lavkarbo vet du,
:lol:
Og det er jo det.... Lavkarbo
Kanutten sa for siden:
Kan kanskje også kalles ekstrem proteindiett eller ekstrem lavkalori? Tror journalisten rett og slett bare ikke liker lavkarbo! :p
nellie sa for siden:
Men om de kaller det høyprotein, lavkalori eller hva som helst så er det jo fortsatt også lavkarbo.:)
sylwester sa for siden:
I mitt hode er jo alle vektreduksjonsdietter lavkarbo. Bare torsk er jo en typisk diett for kroppsbyggere dagene før show og er en ekstrem lavkarbodiett som på lang tid fører til kaninsyke. Det er noen vektreduksjonsdietter som baserer seg på kun protein (tror Protein Power er en)... Man kan vel like godt faste noen uker spør du meg.
Kanutten sa for siden:
:ja: Akkurat, men det ble altså lavkarbo som ble "hatten". :p
Hamster59 sa for siden:
Torsk er jo en veldig mager fisk, så dette må være ekstrem lavkarbo - lavkarbo/lavfett. :p
senorita sa for siden:
torskediett :p
langaard sa for siden:
Ville heller kalt det "toskdiett":p
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.