Kostdoktoren har kastet seg inn i Pepsi Max-defatten og gjennomført et par skikkelig interessante forsøk på kaffe og pepsimax. Han har fulgt eget ketonnivå og eget blodsukkernivå etter faste brutt med hhv pepsimax og kaffe (for å kontrollere pepsimax-resultatet for koffeinvirkning.)
Jøss.....
Kanskje jeg skal være glad jeg ikke er spesielt glad i Pepsi Max.... Og ikke drikker kafffe etter at jeg begynte med lavkarbo...
Hehe..
Men kunne vært fascinerende å se hva slags utslag Redbull uten sukker ga..
(Nei, går ikke mye av dette heller i grunn, men det er en observasjon jeg har gjort av andre som lever på lavkarbo inntar noe av)
Kaffe-resultatene så jo da rimelig ufarlige ut... ;)
Forøvrig synes jeg at folk skal få spise det de vil, men at man kanskje bør gjøre det med åpne øyne om at det kanskje man motvirke noen av de resultatene man ønsker å oppnå. (Altså på samme måte som jeg må spise min sjokolade innimellom... :p)
Selvfølgelig, men jeg tror ikke det er bra heller... (Selvom det ikke er sukker i det, så tror jeg ikke det er bra med for mye likevel!)...
Jeg må ha sjokoladen min av og til jeg også... :P Jeg spiser den gjerne med glede :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.