< Tilbake til oversikten

Facebookgruppe - del med venner, please

Bik sa for siden:

Kan være at noen ikke ønsker å blottlegge seg. De fleste bruker jo ikke eget navn her inne.
Tenker også at vi jo har dette forumet som funker supert, hvorfor starte et nytt? Ikke det at jeg er i mot Facebook....innom der hver dag ;) men bare tenker at det derfor ikke er noen som har svart på denne.
Var innom å titta, og lurer på hvorfor du skriver på engelsk?

Jaudaa sa for siden:

Fordi planen er å få folk fra hele verden innpå gruppen :) og jeg har forståelse for at folk vil være anonyme. Kanskje folk kommer etterhvert dersom det blir en del :)

Bik sa for siden:

Ok, da skjønner jeg. Får se, kanskje dukker jeg opp der også etterhvert :)
Nå skal jeg komme meg på jobb. Ha en fin dag :)

Annala sa for siden:

Meldt meg inn :)

Yrla sa for siden:

Nei, det står dietter, og det blir feil for meg.

Sugarpill sa for siden:

Hvis du vil at dette skal være en internasjonal gruppe som skal tiltrekke seg også de som ikke snakker norsk, trenger du litt hjelp med/må fikse intro-teksten din litt, grammatikken og setningsoppbyggingen er ikke særlig bra. Dårlig engelsk i hovedintroen til gruppa kan skremme vekk folk. :)

Yonah sa for siden:

Nå er jo diett det man spiser, uansett om det er lavkarbo i en eller annen variant, lavkalori, bananas på karber osv. Diett er ikke en tidsbegrenset sak, men dietten vår pleier å endre seg hit og dit.

Jeg melder meg ikke inn i gruppa, pga jeg vil ikke være medlem i alt mulig rart på FB.

Bønna200 sa for siden:

Og jeg er ikke på FB engang! ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.