Noen som vet hvor jeg kan bestille den thousand island dressingen?
Lavkarbohuset får den jo aldri inn igjen. Har ventet og ventet men ser ikke ut som den kommer inn igjen.
Det vil si at jeg fant på lavkarboweb eller noe sånt men jeg tenkte jeg skulle bestille mer sjoko jello også, pga dyr porto så er det greit å bestille samtidig. Men klarer ikke finne andre butikker som har begge deler. Kanskje jeg bare må finne meg i å bestille på to forskjellige plasser. :p
frakten på iherb kommer på 6 dollar om du holder deg på vekt under 1,8 kg, og de flaskene er tunge, så er med andre ord ikke mange du kan ha i pakken. Jeg bruker å heller bestille flere pakker å fylle opp med lettere ting
Du kan også kjøpe denne på dialife.eu , de sender til norge uten å oppgi verdi på pakken og man slipper toll. (Har aldri betalt toll når jeg kjøper varer herfra)
De har fått inn lavkarbo lefse, stor firkantet som er perfekt til hjemmelaget kebab, kanongod!
Tror ikke du betaler så mye på bare en flaske, tror det er en mulighet for en billigere måte vis det ikke er så mye å det kan gå som b-post. legg inn en "liksom" bestilling å gå på beregne porto eller noe sånt
Den kommer inn i begynnelsen av neste uke. Grunnet vekten på den kan vi bare ta den inn når vi henter hjem varer på pall fra USA, som flyfrakt er den rett og slett for tung, da får vi et påslag på rundt 10 kroner pr. flaske bare i frakt.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA det var en gledelig nyhet. Jammen ikke verst dere. Da må jeg nok bestille enda en gang hos dere. Hentet forresten pakken min i dag. Hehe.....håper dere har tatt inn nok da..hint-hint. Hihi.:D:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.