Sugarmom sa for siden:
Har du tips til en god og nøyaktig badevekt?? må ut å kjøpe ny i morgen...gubben skulle bare skifte batteri og endte opp med å ødelegge hele driten! :rolleyes:
Sugarmom sa for siden:
Har du tips til en god og nøyaktig badevekt?? må ut å kjøpe ny i morgen...gubben skulle bare skifte batteri og endte opp med å ødelegge hele driten! :rolleyes:
Maria29 sa for siden:
Jeg kjøpte Tanita inner scan for 6 år siden og den er gull verdt! Er dyr i pris( vet ikke hva den ligger på nå?) Den måler ikke bare vekt,men fett%,vann%,hvor mye muskelmasse du har,bein og metabolsk alder+ noen flere funskjoner tror jeg.
Den anbefaler hvertfall jeg:)
Sugarmom sa for siden:
men altså... jeg har alltid vært skeptisk til slike typer vekter! er det reelt liksom? hvordan kan vekten måle det bare ved at man står på den? Skjønner liksom ikke helt at det går an ;)
Maria29 sa for siden:
Aner ikke men de bruker den visst på sykehus og slikt. Man holder i 2 håndtak og setter føttene på sånne metalldingser,så er du klar til scan:)
Har som sagt hatt den i flere år og den virker som den følger med ja,kremt når vekta har gått opp og metabolske alderen viser LITT mer enn hva min faktiske alder er...
ToreH sa for siden:
Hei dere.
Kona vurderer kjøpe denne vekten, en Tanita Inner Body Scan BC-601.
Noen her inne som har erfaring eller har denne modellen selv?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.