< Tilbake til oversikten

Dukan virker ikke lengre.. :/ what now?

staro sa for siden:

Hei alle sammen

Jeg gikk ned 7 kg på Dukan før en Bukplastikk oprasjon. begynte igjen ettepå på dukan men nå virker den ikke lengre går ikke ned i det hele tatt vekten sier 67-68 alt ette kas dag eg veiger meg.. Vil utrolig gjerne ned på 60 som sluttmål men ingenting skjer :(..
Eg er 168 høge har normalt BMI.

Nogen gode råd til annen Lavkarbo som virker som kanskje hadde matchet meg?? Eg kan ikke med alt for kompliserte dieter pga min fibromyalgi har eg ikke overskudd til at stå i kjøkken å lage diverse delux retter..

alle gode råd ønskes :)

Kitt sa for siden:

Hva er Dukan? :p

De siste kiloene er alltid vanskligst og lavkarbo er ikke noe unntak. Faktisk er lavkarbo vektregulerende, og med en vekt på 60 kg vil du ha en BMI på 21. Det er ganske lavt på normal vektig- skalaen og det er lite trolig lavkarbo vil få deg dit. I hvert fall ikke uten streng kontroll på både karber og kalorier. Selv med en vekt på 67kg er du jo godt innenfor grensen til normal, fin vekt!

Jeg har også fibromyalgi +++ og har ikke har noe problemer med på lage lavkarbomat. Det er jo ikke noe hokuspokus, men solid mat fra bunnen av. Greit å lage store porsjoner på bedre dager for så å alltid ha ferdig mat i fryseren.
Det krever ikke allverden å steke en omelett, koke noen egg eller åpne en pakke kyllinglår! Gode alternativer på en dårlig dag! ;)

staro sa for siden:

Dr. Dukan dietten er en lavkarbo diett men og lav fett diett så litt strengere enn vanlig Lavkarbo..
Okay ka trur du er muligt at gå ned på lavkarbo hvis 60 er litt for lite i vekt..??

TrillTrall sa for siden:

Du er nok så normalvektig at kroppen din ikke vil mer ned i vekt med mindre du begynner å telle kalorier i tillegg tenker jeg.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.