< Tilbake til oversikten

Bønder i byen - stormote i Oslo sentrum?

Festina lente sa for siden:

:o Ja, overskriften taler vel for seg selv..... Jeg og en venninne skal ha jentehelg i Oslo, og vil gjerne benytte anledningen til å shoppe litt klær. Vi er imidlertid ikke så godt kjent i Tigerstaden, så vi kunne trenge litt eksperthjelp fra erfarne hovedstadsbeboere :)

Hvilke butikker i sentrum (gjerne gangavstand) fører stormote, og hvor finner vi de? Foreløpig vet jeg hvor jeg finner Zizzi, Alexis(?) og PM, men det hadde vært fint med flere å velge mellom når vi først er der.

Innspill anyone? :)

P.S. Hvis dere vet om gode (lavkarbo)kafeer eller restauranter tar vi mot alle tips med takk :D

Tusen takk for kjapp respons - her blir det garantert lunch en av dagene :D

Photobscura sa for siden:

De fleste kommersielle kleskjeder har stormoteavdeling. I sentrum; både Lindex i Grensen, H&M ved Stortorvet, Kapp Ahl i Karl Johan, ellers vet jeg ikke så mye, men et enkelt Google-søk forteller om Wilhelmine, Marina Rinaldi, Xin osv. Denne siden kan være til nytte, kanskje?

Tusen takk for linken - den skal finleses på hotellrommet fredag kveld ;)

Jeg bor i Bergen, så vi har jo de vanlige som HM og sånn, men håper på et bredere utvalg i Oslo. Her er det bare nitrist og jeg blir superprovosert av kjedene. Hvem er det som bestemmer at tykke folke ikke vil være fine liksom!?!?:confused::mad:

Men nå skled jeg helt ut, Photo - skal ikke plage deg med mine private korstog :o Takk igjen :)

Photobscura sa for siden:

No problem! Du har min sympati på dette! Husker selv hvor trøstesløst sekkete alt i store størrelser var ...! (Med det sagt syntes jeg H&M i Bergen sentrum var langt bedre enn noen av de i Oslo, men jeg handla jo ikke på stormoteavdelinga den gangen jeg var der ... :o)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.