< Tilbake til oversikten

Cocosa uten smak på Iherb?

Becky sa for siden:

Noen som har funnet en cocosa-olje uten smak hos Iherb?

Becky sa for siden:

Tusen takk!:klem:
Da blir det bestilling!:)

ElisaT sa for siden:

Jeg bruker den, og jeg er veldig fornøyd. Godt kjøp :)!

Becky sa for siden:

Så bra:) Egner den seg til å bruke i kaffe og bakst også, eller mest til steking?

ElisaT sa for siden:

Jeg bruker den til alt, da jeg ikke orker kokossmaken. Det er nok noen vitaminer som "forsvinner" på veien, men den som jeg har kjøpt er expeller pressed, og det er visstnok det beste alternativet når jeg ikke bruker den med smak. Jeg bruker kokosfettet hovedsakelig som fettkilde, da jeg sliter med å få i meg nok fett.

Moogie sa for siden:

ja! enig! den der bruker jeg også mye! Både til bakst, matlaging og som kosttilskudd når jeg ikke vil ha kokossmak. Den er kjempe grei. Jeg smleter den den og drikker som den er. Helt ok. Bedre enn den som smaker kokos for den klarer jeg ikke å få i meg naturel, hehe

Becky sa for siden:

Høres bra ut!:-) Skal prøve meg med litt mer fett og se om det har noen effekt på meg. Ser jeg sliter med å få i meg nok kalorier uten å spise for mye kh, så da burde vel litt ekstra smør og cocosa være tingen:D

Moogie sa for siden:

jeg har også problemer med å få i meg nok fet i maten. Derfor prøver jeg å få i meg en ss kokosolje et par ganger om dagen. Og når det er ekstra travelt og jeg ikke har tid til å smelte den har jeg som oftest litt cocosa konfekt på lur ;) da bruker jeg ekstra virgin kokosloje og mørk sjokolade (den som er 86% kakao og bare 19 karbo per plate) tar ca like mange gram av hver og smelter sammen og fryser i isbiterformer. Noen droper stevia eller ev. en bringebær i midten gjør dem søte nok :) Så hiver jeg et par slike i meg til frokostkaffen eller teen av og til eller som desert etter middag om middagen var litt mager. Funker supert!

Becky sa for siden:

Bra tips!:):)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.