Jeg føler meg så "stappa" hele tiden, og skjønner ikke helt hva det er som gjør det. I dag spiste jeg salat av agurk, tomat, paprika, avocado og egg til lunsj, men selv om det ikke er så tungt følte jeg meg skikkelig stappa etterpå. Ikke mett, men stappa. Om dere skjønner. Ved middagstider var jeg sulten, selv om jeg følte meg skikkelig stappa. Jeg tenker at det kanskje kan være luft, men jeg promper ikke noe særlig. Og jeg går jevnt ned i vekt.
Noen gode råd? Spise mindre (jeg spiser ikke spesielt mye, bare vanlig)? Kutte ut noen matvarer?
Er det noen som har hatt det på samme måten? Hva gjorde dere? Gikk det over?
Denne litt matleie, stappede følelsen dukket opp med jevne mellomrom da jeg gikk på lavkarbo over tid. Tok gjerne noen dager før det ga seg igjen, men ble da ofte erstattet av en dag eller 2 med ulvehunger!:p
Pleide å lage meg noe spennede mat, noe jeg ikke hadde spist før eller noe med mye smak sånn at jeg fikk spist litt i hvert fall!:)
Ikke alle merker at de svelger luft! Ikke før man sitter der med stinn vom ... :o Ofte kan det hjelpe på å spise langsomt, tygge godt og svelge før man spiser mer, drikke godt med vann til, etc. Håper det går over!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.