< Tilbake til oversikten

50 kilo er borte!

Lavkarboforlivet sa for siden:

Jeg startet med lavkarbo som livsstil (etter en god del forsøk av og på) jan.2011. Jeg veide minst 140 ved start, nå vipper jeg mellom 89 og 90 kg:-) gleder meg til vekta ligger stabilt uunder 90 og fortsetter ned mot 80 tallet! Jeg skal ned ca. 15 kilo til, da jeg er 175 høy vil jeg gjerne ned på rundt 75 kilo. Jeg tar tiden til hjelp på resten, men etter en lenger periode med nesten ingen nedgang beveger nåla seg nedover igjen;-) jeg har PCOS og den store motivasjonen til å holde vekta å jobbe videre nedover er barneønske! Jeg føler meg iallefall bra nå, bedre enn på lenge og ser positivt fremover! Endelig har jeg klart å gå stabilt nedover, og holde på de sunne endringene.

Señora sa for siden:

:heia: Gratulerer! Wow, for en jobb du har gjort!

Krysser fingrene for at ønsket ditt om barn blir oppfylt så snart som mulig.

Mariann S sa for siden:

Eg er imponert, fantastisk prestasjon :heia:

Gerd sa for siden:

Flott :heia:

Borealis sa for siden:

Godt jobbet!:))))

Takk takk alle sammen:-) gleder meg til det er 60-65 i minus:-)

synsegulla sa for siden:

Wow! Kjempebra jobba, du er jo helt rå. Stå på videre, massemasse lykke til med resten av veien :)

senka sa for siden:

Woow gratulerer,så filink du er:)

LittForTung sa for siden:

Grattis!!!! Godt jobba :D

T&amp;T sa for siden:

Wow!! Helt fantastisk, jo!! :heia:

Poppy sa for siden:

Gratulerer! Du inspirerer meg! :)

Tusen takk alle sammen:-) det føles rimelig godt å ha kommet så langt. Nå ser jeg liksom målet der fremme!

mrs kishty sa for siden:

Så fantastisk :) Kjempebra jobba :)

Dietta sa for siden:

:heia::heia::heia:

Moogie sa for siden:

Fantastisk nedgang! Gratulerer så mye! Stå på videre! Og lykke til med å bli gravid.

Tusen takk:-) Nå er vekta veldig godkjent for videre hjelp med å bli gravid, så da har jeg nådd det målet og fått det presset av mine skuldre:)

Annala sa for siden:

Så bra, kjempeflink er du. Spennende tider fremover da, masse lykke til:goodluck:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.