< Tilbake til oversikten

SPAM? Langt utenfor tema i allefall... - red. HP

#1

Neptun-86 sa for siden:

Hei.
Regner med at det er under "Generell diskusjon" dette passer best?
Så til saken:
Det er ca. 9 uker siden jeg sist onanerte. I forrige uke var det 2 netter jeg voknet opp pga. at jeg hadde fått utløsning i søvne. Jeg tror jeg fikk det fordi "lageret" sikkert var overfylt.
Og her kommer spørsmålet: Er det sannsynlig at "lageret" mitt nå er tømt skikkelig, slik at det er lang tid til dette eventuelt skjer igjen? Og er det bare sædvæske som kommer ut ved pollusjon, eller er det sædceller også?

Jeg tror at noen sikkert vil anbefale meg å onanere regelmessig for å unngå dette problemet, men sist gang fikk jeg vondt/ubehag i penis etter jeg hadde onanert, og følgelig har jeg ikke lyst til å gjøre det igjen.


#2

magdalena sa for siden:

Nå vet jeg nå virkelig ikke om dette har noe på karbojunkie å gjøre i det hele tatt,eller om det er en dårlig spøk:confused: Men uansett,dette "lageret"ditt blir aldri tømt.Produseres nye sædceller hele tiden.Det er vel ganske vanlig med våte drømmer på den alderen +/-. Og jeg trodde unggutter var flittig å nappe loffen:D uansett ofte eller sjelden,like naturlig og normalt er det:p


#3

HP sa for siden:

Få deg et liv!

Kjæreste osv... :D


#4

Skorpia sa for siden:

Hmmmmmmmm.

Underlig tema å ta opp her,er du sikker på at det ikke var sex og samlivvsidene du lette etter????


#5

Iset sa for siden:

jeg tror det er en som er ute etter å tulle litt, evt provosere :p sikkert en guttunge eller ei fjortisjente.


#6

Neptun-86 sa for siden:

Beklager hvis dette ikke passer her inne, men jeg har lett en del på Internett etter forum om helse og sånn, men har ikke funnet så mange, det er få slike fora der det er mange personer som kan svare på spørsmål.

Så er det noen her som har tips om slike helse- fora, så setter jeg stor pris på at dere forteller det.
Igjen vil jeg beklage hvis dere ikke likte et slikt spørsmål i dette forumet.


#7

Iset sa for siden:

:p

jeg tror jeg vile prøvd på [url]www.dinbaby.com[/url] der er det allslags rare spørsmål, og du trenger ikke være medlem for å skrive.

eller lommelegen? men der må du vente lenge på svar...


#8

HP sa for siden:

Hei igjen!

Ja, slike spørsmål er langt utenfor tema her! :D

Og måten du gikk rett på sak, gjorde det svært vanskelig å ta seriøst...

Det kan se ut som problemstillingen var seriøs?
Så om du ønsker det så kan denne tråden fjernes.

Bare gi en lyd!

Kan da ikke være så vanskelig å finne et sex og samliv forum vel?
www.sol.no har en hel masse forskjellige grupper, der kan du prøve...

Lykke til i jakten! :p


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.