Jeg prøver å få tak i Skyr naturell, men finner bare disse med kunstig søtning eller med sukker. Har være i en drøss dagligvarer både i Trondheim og på Orkanger, men ingen har den naturelle. Noen som har sett den et sted her omkring?!
Dårlig gjort altså. :( Skal sjekke en ganske stor Ica i ettermiddag og evt. en Kiwi, men da orker jeg ikke lete mer. Men hvorfor har de alle de ekle som er proppe med aspartam og ascesulfam K (?), men ikke den som er naturlig og fin?! Ikke er de noe gode heller - jeg har prøvd 3 av dem (mangler bare den med blåbær) og ingen av dem fristet veldig til gjentagelse må jeg si.
Er den uten kunstig søtning altså.... hmmm det var jeg faktisk ikke klar over. Har faktisk ikke tenkt over det. Kan jo bruke den å putte bær i osv da:p
Naturell er vel naturell vel? Som yoghurt naturell er uten søtning så går jeg ut fra at skyr naturell også er det? Jeg har spurt på den lokale Kiwien og argumenterte med at de som skryter av "Sunn mat til lavere priser" så må de da ha den sunneste av skyrene og ikke bare de som er proppfulle av sukker eller kunstig søtning. :) Det vurderes ved neste revurdering av vareutvalget, skjer visstnok 4 ganger i året.
Jeg har vært på Rimi, Rema, Kiwi, Mega, Ica og Bunnpris - ingen har det så langt. På Kiwi sier de at det gikk så lite av den i begynnelsen, men at salget av de andre har tatt seg opp så de skal vurdere å ta den inn igjen.
Meny har den. Og faktisk nærbutikken nede på hjørnet her. Hehe. Men rema, kiwi osv har ikke, merkelig nok.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.