< Tilbake til oversikten

Oktoberskravletråden 2012

milena sa for siden:

Da tenkte jeg at vi kunne flytte oss til Oktober... Her på Vestlandet lover ikke høsten noe - grått og regnfullt, men, kan vel ikke forvente noe annet i denne delen av landet:o

Anarko sa for siden:

Grått og vått ja. Men syns det er litt koselig og jeg :) I natt når jeg la meg hørte jeg hvordan det hamret mot vinduet, og det var mørkt ute, og jeg låg trygt og godt under dyna mi. Digg!
Har dere noen mål denne måneden?
Mine mål er å øke vekten i knebøy og markløft, og ikke gå opp i vekt, spise sunt osv.
Men så kommer studiemålene mine, som jeg må si går foran de andre. Jeg har som mål å bestå de 3 innleveringene og framleggene vi har, og jeg har som mål å komme i allefall halvveis med studiespørsmålene i Anatomi & Fysiologi. Når vi kommer til desember er det ingen tvil om at målene er å bestå eksamen..

Anarko sa for siden:

Vi har hatt utrolig lite aktivitet denne mnd. Zap with dat?
Jeg må bare fortelle om en drøm jeg hadde i natt: jeg var på en kafe/restaurant, og bestilte et eller annet kjøtt med salat. Så kom hun som serverte meg og la MYE spaghetti oppå. Jeg reagerte med frustrasjon og sinne og kastet spaghettien på henne. Hun begynte å gråte..
Er det med slik drømmer man vet at man er på lavkarbo eller?

milena sa for siden:

Hahahahahahaha!Jeg har alltid hatt rare og veldig "ekte" drømmer, men denne har jeg ikke vært borti før!

Anarko sa for siden:

Hehe, ikke vært borti akkurat den der jeg heller. Lol

bærrgen sa for siden:

Haha.... skulle likt å vært vitne til den restauranthendelsen :D

bærrgen sa for siden:

Jaja, det ble en lite utskeielse i dag. Min indiske kollega hadde laget indisk lunsj til oss i dag. Jeg kjenner ikke alle ingrediensene i maten, så jeg tipper det var noe høykarbogreier. Jeg hadde ikke hjerte til å takke nei, det var jo en gest fra hennes side. Så da får jeg bare vente i spenning på følgende av dette :p

Anarko sa for siden:

Tror ikke indisk er det verste du kan spise :) Er mer tilbehøret som er høykarbo.

pepita86 sa for siden:

Jeg fikk så veldig søtsug etter en lang gåtur i går, så jeg bakte vaniljekjeks/kokosmakroer :S
Var bare 1 g karbo pr kjeks, og 70 kcal, og jeg spiste bare en, så det kunne gått verre!

vaskeklut sa for siden:

indisk er sjelden trøblete. det er risen og brødet som lager trøbbel. ikke kjøttet og yoghurten. sett at man tåler meieriprodukter da.

vaskeklut sa for siden:

pepita: tror ikke du skal bekymre deg så mye for den ene kjeksen altså ;)

Anarko sa for siden:

Jeg er rimelig fornøyd med dagens trening. Lovde meg vekk til to venninner som bruker meg som "pt".. Først hadde jeg oppvarming i 25 minutter på ellipse, med påfølgende styrketrening. Så et par timer senere ble det en fin fjelltur :)

Zillah sa for siden:

Ohhh oktobertråd!
Vel, så lenge det varer, da :)

Eg har jo vore veldig opptatt med andre ting (og andre stader) enn forumet, dei siste 3-4 vekene. Men no er eg heime igjen. Fortumla, blakk, og ikkje minst stressa over at eg ikkje klarer studiemålet mitt for dette semesteret :(

Kjipt. Håpar eg klarer å finne ei løysing saman m skolen, så mitt livs oppsparte midlar ikkje er brukt forgjeves. No angrar eg på at eg begynte å studere. Skulle heller spart pengane til bryllup eller større bil, får ikkje meire sjanser på jobb med dette årsstudiet uansett.

Trening har eg fullstendig lagt vekk. Eg hadde ganske så fulle koffertar på veg heim frå USA, og treningstøyet fikk bli igjen: Eg har jo aldri tid til å trene likevel :rolleyes:

bærrgen sa for siden:

Vi har da vært utrolig lite pratesjuk i oktober... Kanskje vi har mer på hjertet når det blir enda mer vinter ute i november?

Uansett, imorgen er det veiedag igjen, håper og tror at dette har vært en ok uke :)

Anarko sa for siden:

Krysser fingrene for deg Bærrgen :)

bærrgen sa for siden:

Takk Anarko, det ble -0,7. Og om jeg klarer å kutte ut de der hersens peanøttene kan resultatet nok bli bedre :D

Anarko sa for siden:

Nedgang er nedgang, med eller uten nøtter ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.