< Tilbake til oversikten

Trenger akutt motivasjon!

stinei sa for siden:

Eller aller mest trenger jeg noen til å sparke meg i gang, men vi prøver motivasjon først :D

Nå har jeg utsatt trening så alt for lenge, ofte av litt tvilsomme grunner. Vanligvis går jeg alltid barna til skole og barnehage, og hjem igjen, samt at jeg har trent zumba jevnlig.
Men nå er det lenge siden zumba-cd har vært i bruk, og de siste par dagene har jeg brukt været som unnskyldning for å kjøre på morgenen også. Og når jeg tok meg selv i å tenke «jeg får ikke trent zumba i dag, for minstemann har bygget togbane utover stuegulvet» så skjønner jeg at jeg må komme i gang igjen. Men det er så TUNGT å starte! Kroppen min skriker etter søvn og hvile! Kan ikke noen motivere meg, da?

Dietta sa for siden:

sparker deg i gang :D

Yonah sa for siden:

Kan ikke annet å si at du må bare komme igang.

Jeg går opp med ungene til skolebussen, går ned igjen, drikker et glass vann og setter meg på trimsykkelen. Jeg setter altså på meg treningstøy når jeg står opp, da er veien til å trekke seg MYE verre. Og når jeg gjør det på morran, så har jeg hele dagen på andre ting.
Togbanen skuffer du unna med langkost, og rydder opp senere, eller sammen med ungene.

Gerd sa for siden:

<<<<>>>>

Tenk på den herlige energien du får etter en liten runde Zumba da :heia:

:dulte:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.