< Tilbake til oversikten

Veien til under 100

stinei sa for siden:

Er det flere enn meg som har det som nærmeste mål for tiden?
Jeg startet opp på 116 i mai. Mistenker at jeg har veid enda mer, men hadde ikke turt å bestige vekten på mange år før 10.mai. Så fra 116 har det sakte men sikkert gått ned, og nå er vekten 105. Så nå gleder jeg meg veldig toll å være nede på tosifret tall nå!
Håper å nå det målet til 17.oktober da vi reiser på ferie :-)

Yonah sa for siden:

Jeg er 16kg unna tosifret, og det når jeg nok ikke før etter jul. Jeg har som mål å nå tosifret til juni.

milena sa for siden:

Står og heier på dere her!!! En utrolig herlig følelse, og et herlig tall å komme under!

stinei sa for siden:

Så kjekt å se jeg ikke er helt alene. Har sett på de «veien til 90» og «veien til 80» trådene, og så virker det så uendelig lenge dit!
Så :heia: :heia: til deg, Imse!
Og tusen takk, Milena! Er det lenge siden du nådde tosifret?

Putetrekk sa for siden:

Jeg har ennå en stund til jeg ser bare to siffer på vekten, men akkurat det med å se kun to tall er så utrolig motiverende! For meg så virker det ennå så fjernt, men inni meg så har jeg bestemt meg for at jeg skal klare det!
[font=Book Antiqua][/font]
Håper du når målet ditt før du reiser på ferie stinei, jeg heier på deg :D

stinei sa for siden:

Heier på deg også, WildBird! :heia:

milena sa for siden:

Tror det finnes en tråd som heter noe sånn som "vi som vil ned til tosifret", men jeg synes det er herlig å ha en tråd som faktisk heter rett ut veien til under 100. Da er det lettere for nye folk å finne den hvis de søker i forumet.

Jeg nådde tosifret for akkuratt 2mnd siden. Og det var det herligste på lenge!!!

Holder fingrene krysset og heier!

The Cat sa for siden:

Jeg burde henge meg på her... Er på ca 108 nå, og har gått opp og ned den/ de samme 1 til 2 kg i månedsvis...

Under 100 hadde vært rådeilig :)

Festina lente sa for siden:

Melder meg inn her jeg - så håper jeg vi alle kan melde oss ut igjen fortest mulig! :)

Har strevet med de samme to kiloene nå i snart to mnd, men hvis jeg klarer de siste 500 grammene denne uken er jeg der. Håpe, håpe:o

Yonah sa for siden:

Det har virket veldig, veldig fjernt for meg også se tosifret på vekta, men nå, etter et år begynner jeg å se at det er mulig å nå det målet til sommeren:D

stinei sa for siden:

Da var jeg 3,3 kilo unna den magiske 100 streken på målinga i dag. Det nærmer seg, i alle fall.

Hvordan går det med dere andre? Nyter dere høsten?

Yonah sa for siden:

Gratulerer! Så deilig å nærme seg tosifret!

Her nytes høsten i fulle drag ja, nå drar vi snart på kano og lavvotur:D Håper du også nyter høsten denne helgen!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.