Hjelp, dette er min femte dag på introduksjonen og jeg er kjempekvalm og uvel. Har hodepine og føler at det eneste som kan kurrere dette er Pepsi Max og chips (oj sann...);)
Vil dette gå over, eller må jeg rett og slett innføre mer karbo? Ligger på minimal-dose nå.
Kan du ha hatt Candida? Når man begynner på lavkarbo med en candidainfeksjon kan man få KRAFTIGE utrenskningreaksjoner. Kjæresten min ble skikkelig dårlig i en overgangsperiode! Ellers kan det jo være noe virus (eller annet f..skap) som er ute og går. Fortsett med dietten, er mitt råd (correct me if I'm wrong ;) ). Pass på å spise nok grønnsaker og drikke masse vann!
Jeg har hatt candida tidligere, men mente jeg var av med den nå. Vel, det rare var at en kollega på jobb dyttet til meg en halv skolebolle (full av sukker - snakker om utskeiing:( men nå er jeg helt bra igjen! Jeg tror jeg må innføre litt fullkornsbrød eller ryvita knekkebrød i dietten min for dette blir jeg jo dårlig av.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.