< Tilbake til oversikten

Lettbrus

Bik sa for siden:

Drikk dere mye/ofte lettbrus?
Jeg har kun drukket farris siden jeg startet med lavkarbo, med unntak av en gang. Men nå kjenner jeg at jeg er litt lei av det, og kunne tenkt meg litt Tab eller Pepsi Max av og til. :cool:

Kitt sa for siden:

Jeg har drukket Cola zero hele mitt lavkarbo- liv. Noen tåler det overhodet ikke uten å få blodsukker- stigning, andre samler vann av det, noen merker økt søtsug og mange vil slett ikke ha i seg denne "giften"!
Så du får nesten velge helt selv om du vil ta et par glass innimellom.
Farris inneholder mye salter og er slett ikke bra i mengder det heller!:p

Mariann S sa for siden:

Når eg spiser lørdagsmat som taco, pizza ol, då drikk eg ett par glass pepsi max/tab extra/cola zero. For meg går det heilt greit :)

ToreH sa for siden:

vann i ukedagene.
Herbalife Formula 1 til frokost
Herbalife Prolong under trening
Herbalife Rebuild Endurance etter hver treningsøkt
2 glass brus (cola zero) på lørdag
vann på søndag

Går helt fint for meg, reagerer ikke, holder vekten og er i mitt livs form. Bedre skal den bi også.

Kostholdet er lavkarbo.

Men sikkert ikke mange her inne som takler den miksen jeg har med Herbalife produkter og lavkarbo "fastfødemat"

Bik sa for siden:

Da unner jeg meg på et par glass Tab i kveld...og litt peanøtter :p

ToreH sa for siden:

Absolutt ikke feil det nei ;-) Men skal du unne deg det også i morgen og på søndag? hehe. Min personlige mening, hva nå enn den er verdt her inne, er at man bør unne seg noe kun 1 dag i uken. :D

Dietta sa for siden:

Kos deg :D

smgj sa for siden:

Av alle mine laster er lettbrus ikke en av dem. ;) Skal jeg kose meg blir det skikkelig kos med likør(!), vin eller cider. Drikker vann, farris eller te ellers.

Mariann S sa for siden:

Kos deg, og god helg :)

Rin sa for siden:

Jeg opplever ingen forskjell på blodsukker/vekt/noe annet om jeg drikker eller ikke drikker lettbrus.

Nå har jeg vært et par måneder "av", og anser det som positivt egentlig bare fordi jeg ikke har mengdekontroll når jeg først har pepsi max i glasset - og jeg liker ikke å ha et sånt "mye blir til mer"-forhold til noe! :p Som sagt, ingen faktisk påvirkning på noe som helst, selv om jeg fort drikker en liter eller mer av lettbrus om dagen når jeg ikke konsentrerer meg om å la være.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.