< Tilbake til oversikten

Hvilken type kjøkkenmaskin?

Becky sa for siden:

Jeg ser at jeg trenger en eller annen type kjøkkenmaskin eller foodprocessor, men er veldig usikker på hva jeg trenger...

Jeg baker jo aldri store gjærdeiger, så trenger ikke noen svær maskin som tar slikt. Men hadde vært kjekt å ha en til å røre sammen rører til lavkarbo brød-dingsesaker:p, kjøttbolledeiger, og slike ting.

Nå har jeg det jeg kaller "mix-master", som pisker krem og eggedosis og sånt til kaker, og den er grei til sitt bruk. Men den jo ikke tar ikke deiger. Og jeg låner en veldig bra stavmikser som har en liten bolle som kverner frø og nøtter. Denne er kjempekjekk, og jeg får nok fortsatt låne den, men det hadde jo ikke skadet om en ny maskin har denne muligheten.

Drømmen er en Kitchen Aid til pryd og nytte på kjøkkenbenken, men fyller egnetlig den mine behov? Noen som har en og kan si noe om det? Men så er den jo så dyr og da...

Noen andre nyttige tips og råd til hva jeg bør anskaffe?:)

Carisma sa for siden:

Kitchen aid tapte så det sang i dinside.no sin kjøkkenmaskintest forrige uke....

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.