< Tilbake til oversikten

Kjøpe laptop lunch box i butikk

mysil sa for siden:

Noen som veit om noen butikker (ikke nettbutikker) som selger laptop lunch box i Osloområdet, København eller i Charlottenberg/Arvika området? Tenkte å ha både boksen med småboksene, veske og kjøleelement. Blir fort dyrt om man skal handle det på nett med toll/moms og alt.

Rin sa for siden:

På Norli i Universitetsgata har de noen slike. :)

mysil sa for siden:

Så bra, da skal jeg dit i mårra :)

Rin sa for siden:

Ah,. det er så mange bokser som kalles "laptop-lunsjbokser", tydeligvis. De der har jeg ikke sett i norsk butikk. Enklere Liv har også flere bokser de kaller "laptop-dittogdatt", men da er vel ikke det riktig, heller. :cool:

mysil sa for siden:

Aha, trudde det bare var den typen der som het det jeg :)
De har de samme boksene på Enklere liv som Norli har, men får sjekke litt i København neste måned :)

hannerypa sa for siden:

Har kjøpt i forige uke til mitt barnebarn. Høstbarn i Ole Vigs gate 12 på Majorstuen. Veldig praktisk matboks. De hadde flere str..;)

mysil sa for siden:

Takk, da skal jeg ta meg en tur dit jeg også :) Hadde de ispakker og sånn kjølebag til matboksen også?

Yonah sa for siden:

Laptop Lunchbox i flere størrelser? Såvidt jeg vet finnes boksen i kun en størrelse. Men det finnes det hav av forskjellige vesker til de, og forskjellige farger. Har de kommet med flere størrelser eller er det noe annet du har kjøpt?

hannerypa sa for siden:

Det vet jeg ikke, hadde på forhånd bestemt meg for hva jeg skulle ha. Men du kan også se på nette, de har en nettbutikk. Lykke til :cool:

hannerypa sa for siden:

Kan hende jeg tar feil, men mener å huske at ekspeditøren viste meg en mindre type. Jeg skulle ha den som man ser på nettbutikken :)

mysil sa for siden:

Takk :)

Rin sa for siden:

Hei, vet ikke om du har hatt hell med jakten ennå, men nå har de disse på Rafens (kjedebutikk):

[ATTACH]10825[/ATTACH]

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.