Noen som veit om noen butikker (ikke nettbutikker) som selger laptop lunch box i Osloområdet, København eller i Charlottenberg/Arvika området? Tenkte å ha både boksen med småboksene, veske og kjøleelement. Blir fort dyrt om man skal handle det på nett med toll/moms og alt.
Ah,. det er så mange bokser som kalles "laptop-lunsjbokser", tydeligvis. De der har jeg ikke sett i norsk butikk. Enklere Liv har også flere bokser de kaller "laptop-dittogdatt", men da er vel ikke det riktig, heller. :cool:
Aha, trudde det bare var den typen der som het det jeg :)
De har de samme boksene på Enklere liv som Norli har, men får sjekke litt i København neste måned :)
Laptop Lunchbox i flere størrelser? Såvidt jeg vet finnes boksen i kun en størrelse. Men det finnes det hav av forskjellige vesker til de, og forskjellige farger. Har de kommet med flere størrelser eller er det noe annet du har kjøpt?
Jeg har heller kjøpt meg en LunchSense... enten kan man kjøpe seg en tilbehørspakke, eller så kan man bruke egne bokser. Jeg er iallfall meget fornøyd. www.emagazine.com/blog/thinking-inside-the-box
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.