simen1986 sa for siden:
isåfall, hvordan?
simen1986 sa for siden:
isåfall, hvordan?
Mariann S sa for siden:
Eg har to pizzabotnar som eg brukar, og der er hovedingrediensen ost, knallgode :)
Nr 1 og Nr 2.
Det er egg i begge to, men overhode ikkje eggesmak :)
AntoniaM sa for siden:
Jeg har fått smaken på "sellerizza" som jeg fant oppskrift på her tidligere. Dvs halvparten reven sellerirot og halvparten ost. Smaksatt med litt salt og pepper. Osten virker da som bindemiddel. Den trenger en relativt lang steketid før du har på fyllet (ca 1/2 time, om jeg ikke husker feil).
Du finner en mer utførlig oppskrift ved å søke her på "sellerizza".
Gracella sa for siden:
Sellerizzaen er kjmpegod!! Og så enkel! :)
Storemy sa for siden:
Hvis jeg har lyst på bare litt pizza, så steiker jeg sånne skiver av Kavli smelteost, litt, til de er begynt å bli gyldne, før jeg tar sukkerfri ketchup, salami, løk, paprika og revet ost på, og steiker de litt til. Blir stappmett av 5 sånne mini-PINGSAer! Eller du kan bruke hele pakken på 10 skiver, og legge de i en sirkel til en større bunn. Hvis vi vil ha pizza hele gjengen, så lager jeg MEATza med bunn av 500 gr karbonade iknadd 1-2 egg og litt salt. Denne forsteikes i ommen på sterk varme, før du fyller den.
Ziltoidia sa for siden:
Åh... jeg har funnet flere oppskrifter i det siste:
Med egg
Jeg synes faktisk denne er best, selv om den består av 4 egg. Er veldig lik ordinær pizzabunn.
Denne er tynnere, og skal visnok bli sprø. Jeg fikk ikke det helt til. :P
Uten egg
Denne, som er 1/4 av denne er nok min favoritt. Blir herlig sprø. Det eneste minuset er at jeg alltid brenner kantene, men det gjør ikke så mye.
Til slutt har vi denne, som jeg har hentet herfra. Sånn bortsett fra at den blir litt seig så er det en knall pizza som det går raskt å lage.
Antivegan sa for siden:
Dette er helt klart min favoritt:
www.proteinfabrikken.no/Easy-Living/Lavkarbo/Lavkarbo-Pizzabunn-266g-Easy-Living-Lavkarbo-16949-p0000009208.aspx
sylwester sa for siden:
Mine pizzadeiger har igrunn hatt 1ss pasgrasan og 2ts provenckrydder i for en langpannestørrelse deig lenge før jeg visste hva lavkarbo var. Jeg kan ikke tenke meg en pizza uten dette så denne basert på Imse in for langpanne med det i tillegg er bra. Til hverdags kan denne posjonspizzaen være et sunnere alternativ med mer fiber :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.