Elinee sa for siden:
Hei.
Jeg har gått på ketolyse i syv mnd etter jeg var gravid sist. så nå igjen etter denne babyen. Men jeg har et problem, et stort problem. Jeg slutet på lavkarbo i januar etter seks mnd sammenhengende og veldig fornøyd med kropp og vekt. Jg klarte ikke den "leve litt lavkarbo resten av livet" og la på meg noen kilo, men jeg har vært flink til å gå rett tilbake til ketolyse så fort jeg har gått over fem kg. Problemet mitt er at jeg ikke klarer mer....jeg orker ikke mer av denne maten (og jeg har virkelig uttallige oppskrifter og har spist utrolig variert) Eller problemet er kanskje ikke det jeg kan spise, men alt jeg ikke kan spise. Jeg er rett og slett avhengig av sukker og hvetebakst!! Jeg er ikke tjukk lenger, men sitter og gråter da jeg sprekker på kuren gang etter gang og forstår ikke hva som er galt med meg?!!! Jeg har begynt å spise krom tabletter, jeg har prøvd alt, men etter en uke eller to på ketolyse, klarer jeg ikke mer lenger. Jeg klarer ikke leve uten alt jeg liker, vet det høres latterlig ut, men det er faktisk sant. Jeg er superflink de dagene jeg går på ketolyse, men etter to ganger seks mnd på kuren har jeg fått det opp i halsen.
Hva skal jeg gjøre?? Jeg vil ikke legge på meg, jeg vil forbli tynn, men jeg vet ikke hva jeg kan gjøre. Vurderer en matpsykolog. Er det noen andre av dere som rett og slett blir deprimert av å ikke kunne spise? Selv om man så inderlig gjerne vil forbli tynn? :(:(:confused:
Jeg blir så helvetes forbannet på meg selv, men jeg klarer ikke styre meg. Etter en uke nå skeiet jeg ut i dag og har trøkka i meg alt jeg vil. I morgen er det tilbake på ketolyse og etter noen dager sitter jeg vel her igjen....