< Tilbake til oversikten

Lavkarbo nettbutikker?

rihase sa for siden:

Heisann! er det noen nettbutikker med bra utvalg av lavkarbo butikker? Ka anbefaler dere av matvarer? Tar dere vitamin tabbletter?hvilken? Ka bruker dere i erstatning for hvitt mel og sukker? andre meltyper i sauser,supper,bakst osv?
Håper på svar:):)

Dietta sa for siden:

Lavkarbohuset
Lavkarbowebshop
Funksjonellmat
Sikkert mange fler også, men de husker jeg ikke i farta.

Jeg tar multivitamin, omega3 og magnesium (og e-vitamin men av andre årsaker).
Bruker ikke mel-erstatninger annet enn i kaker. Jevner saus med ost eller most sellerirot :)

rihase sa for siden:

tusen takk for gode tips:-)

Yrla sa for siden:

iherb.com er billigst og meget brukt av mange med sunt kosthold

elien sa for siden:

Lavkarbowebshop har mye godt:)

Elin

teleslynga sa for siden:

Forstår ikke helt at man får tak i særlig mye ren og naturlig mat i nettbutikker. Trenger man så mye mere enn grønnsaker, fisk, kjøtt, meieriprodukter og annen ordentlig mat?

langaard sa for siden:

Nei, det trenger vi ikke;)

teleslynga sa for siden:

Det var det jeg trodde, serru.

Yrla sa for siden:

med "slankebarer med sukker og sirup, yeah yeah!!Ingredienser: Glukose sirup, melke/mjölkprotein, melkesjokolade 16,7 % (sukrose, kakaosmør, helmelk/mjölkpulver, kakaomasse, emulgator (soyalecithin), aroma), invert sukker sirup, oligofructose, soyaprotein, soya olje, mineraler (dikaliumfosfat, trikalsiumfosfat, magnesiumoksid, jernpyrofosfat, sinkoksid, kobbersulfat, mangansulfat, natriumselenitt, kaliumjodid), kakaomasse, aroma, emulgator (soyalecithin), salt, vitaminer (askorbinsyre, nikotinamid, DL-alfa-tokoferylacetat, kalsium-D-pantetonate, riboflavin, pyridoksinhydroklorid, tiaminhydroklorid, retinyl acetate, pteroylmonoglutaminsyre, D-biotin, kolekalsiferol, cyanokobalamin).

Yrla sa for siden:

billigere enn iherb på en del varer er vitacost.com.

Lillemy71 sa for siden:

Trenger ikke, men noen av oss liker å lage sauser med JBK/Xanthangum eller vaffler med mandelmel som begge deler er rent og naturlig f.eks og dersom det gjør tilvenningsprosessen enklere for den enkelte ser jeg ingen grunn til å ikke bruke enkelte halvfabrikata - av og til!!!

spisdegslank.no har også lavkarboprodukter.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.