< Tilbake til oversikten

Noen her som spiser proteinloff

Blåbærpiken sa for siden:

Dere som spiser det, har dere prøvd å tilsette parmesan, hvitløk, krydderurter, smøreost eller lignende i røren og ha det som tilbehør til biff, kyllingfileer eller annet kjøtt?

zzyx sa for siden:

Hva er proteinloff? Har du en oppskrift? :-)

Yonah sa for siden:

Ser ut som enda emn variant av oppsie, ziggys polarbrød mm.

Bruker de kun som brød eller hamburgerbrød. Jeg baker oppsie da, enkle ingredienser som fåes på butikken.

Kitt sa for siden:

Dette er vel strengt tatt en slags variant av oopsier. I dem er det ost i stede for mel- ting. Blir veldig gode og kan varieres i det uendelige.
Til og med med litt søtstoff som rullekake! Eller som pizza eller pizza- snurrer!

Jukseloff er også et fint alternativ!

Blåbærpiken sa for siden:

Takk.
Jeg vet egentlig veldig lite om dette, har bare holdt på i 2,5 uker og er veldig nybegynner.
Jeg tenkte dersom jeg kunne tilsette andre ting så kunne jeg bruke det som erstatning for f.eks. krydder og hvitløksbaguetter til middagen.

Lurer egentlig på om det år tilsette ting vil få dem til å falle sammen

Kitt sa for siden:

Jammen, leste du ikke om oopsiene?
Der er det massevis av forslag til akkurat det du snakker om!!!
De kan varieres i det uendelig ut i fra hva slags ost du bruker, hvilket krydder du putter oppi osv.

Så lenge du pisker eggehvitene HELT stive og rører det andre svært forsiktig inn, faller de ikke sammen. :)

zzyx sa for siden:

Interessant tråd, takk for svar! Skal lete etter oopsies med en gang!:D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.