< Tilbake til oversikten

Farris Bris

Tingeling sa for siden:

Jeg bare lurte på om det er noen som har noe informasjon om denne nye Farrisen som har kommet, farris bris? Jeg drakk den nemli her om dagen, med mango og papaya, og den smakte fortreffelig :) Men er det karbohydrater i den ???? Klarte lissom ikke få noe ut av det som sto på flaska. mulig jeg er klønete asså. Men eneste som står er

INGREDIENSER: naturlig mineralvann, vann, kullsyre og aroma.

hva er aroma ?? Og er dette en ok drikk?
Noen som vet ??

mofe sa for siden:

Tviler sterkt på at det er karbohydrater i den :) "Aroma" er nok bare en smaktilstetning av noe slag.

Jeg liker ikke vanlig Farris, men smakte denne - og likte den mye bedre :ja: Selv om jeg nok heller kjøper pepsi max om jeg har valget :rodme:

Summer sa for siden:

Den er grei.:) Aroma er bare smak.

Men vær obs for nye olden med smak! :eek: den er det fruktose i, og det klare vannet smaker saft! :eek: (10g karbohydrat)

Daizy sa for siden:

Drakk Bonaqua igår med "artic-raspberry" - tror det blir min nye favoritt gitt :sikle:
Men bris'ene er jommen gode de også :)

dingpot sa for siden:

Jeg falt også pladask for Farris bris med mango/papaya. Passet meg fint at det var mindre kullsyre, for jeg burper som en gal når jeg drikker vanlig kullsyrevann! Hihi! :o De eneste brusene jeg drikker, er de som ikke smaker søtt (altså bonaqua og farris). Har aldri likt brus, så jeg har heldigvis ikke problemet med å være sugen etter det! Hadde faktisk valgt farris/bonaqua om alle andre bruser var like sunne. :D

ARGH! nå fikk jeg så innmari lyst på farris! hihi! det er nå heldigvis en av de bedre tingene å ha lyst på! Vel... det er et par andre ting også da som er ENDA sunnere å ha lyst på... ;)

rødmer, flirer bredt og løper ut døra, hylende av latter og glede

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.