Ble litt inspirert av min egen frokost i dag. Skulle slå til med min,vanlige,egg og bacon. Bruker også å lage broccoli ved siden av. I dag stekte jeg bacon og kokte brokkoli,men da jeg skulle steke egg så var det tomt!! :eek: siden jeg ikke orket å dra på butikken så ble det da bacon og brokkoli til frokost i dag:p veldig kjedelig med andre ord. Andre som har hatt slike "kulinariske" opplevelser? :D
Eg har hatt lite å rutte med i det siste, og alt for lite mat.
Den dagen eg stod med to plommestore bitar broccoli med litt saus på, var det noko av det beste eg hadde smakt i mitt liv.
Kjedeleg kan også vere himmelsk.
Men ja, det har jo blitt ein del rare ting innimellom, LOL. :lol:
Øh, tja. Jeg har spist bacon og brokkoli med stor glede og gusto, jeg. :p Og jeg regner et stykke ribbe eller en nakkekotelett som et helt greit måltid for seg selv... det er nok store individuelle forskjeller her. Jeg er mer opptatt av at maten smaker godt og gjør meg mett enn at den på død og liv skal presenteres som et Måltid med stor M.
(Men en gang i mitt nitriste kjøkkenløse studenthybel-liv spiste jeg grillpølser rett fra pakka. Og minimais rett fra hermetikkboksen. Det kan jeg godt la være å gjøre igjen...)
Når jeg har det travelt på jobb, hender det at jeg bare ruller sammen et par skiver skinke og spiser det til lunsj. Det er kjip lunsj d :eek:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.