< Tilbake til oversikten

Jippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!

matgal sa for siden:

Måtte bare fortelle!! Jeg har fått opphold på Beitostølen Helsesprtsenter.. Fikk brev i dag.. Jeg skal dit om tre uker!! Og være der i fire uker.. Også når jeg kommer hjem derfra er det bare en uke til jeg skal på treningsopphold på casas heddy på lanzarote... Nå blire mye trening på meg!!!! ååå gleder meg sånn!! Er helt i hundre her!!!!!!
Jahooooooooooooo!!! ;)

mofe sa for siden:

Good for you :)

matgal sa for siden:

i know!!
Kanskje jeg bør forklare hvorfor da.... Jeg har en diagnose i bena som heter Hereditær Spastisk Paraparese.. Foreløpig går jeg nesten helt normalt.. Men det kommer til å utvikle seg da.. Men en spesialist på sykdommen har sagt at hun har gode erfaringer med trening og fysioterapi.. Særlig hvis man starter tidlig.. Så jeg har bestemt meg for å fighte i mot sykdommen så lenge jeg bare kan og så god jeg bare kan.. Pappan min sitter i rullestol nå, men han fikk det da han var født, så jeg vet ikke om jeg noen sinne blir så dårlig..
Hvis noen er nysgjerrig på sykdommen kan de kike på hjemmesiden til foreningen vår... [url]www.naspa.no[/url] Jeg som er webansvarlig og greier.. Hihi!!
Gleder meg til å dra... Hihihihi!! Går helt bananas her!! Hopper opp og ned og bare er driiiiit glad!!

Summer sa for siden:

Så flott at du har fått innvilget opphold og opptrening! :klem:

matgal sa for siden:

Takk!! :klem: tilbake :D

Tingeling sa for siden:

Så kjempeflott, MatGal!! Du går en sprek sommer i møte du da :)

:klem:

wis sa for siden:

Så flott. Gratulerer. Høres jo ut som sommeren blir fin og fylt med trim i ulike former:)
Kjenner ikke til diagnosen din, ble nysgjerrig jeg. Skal lese på nettstedet.

silje sa for siden:

Så utrolig bra!!

Lykke til:)

mvh silje

ps.. så du er idun.. ? ;)

Nena sa for siden:

Med godt kosthold og masse trening kan det vel ikke bli annet enn positivt:D :D ! Ønsker deg lykke til med en super sommer :klem:

dingpot sa for siden:

Så flott!!! Er kjempeglad på dine vegne, og stolt av din vilje til å kjempe, ikke bare sette seg ned og gi opp!

Aline sa for siden:

gratulerer så mye :klem: :klem: :klem:

matgal sa for siden:

åååå!!! :love: :love:
Tusen takk alle sammen!! :love: :love:

Silje: Hææ??? Så jeg er?? Hvem er du da? Så du på hjemmesiden kanskje.. Nå skjønte jeg,.. Hehe... Dumme meg...

matgal sa for siden:

:klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem:

snoopygirl sa for siden:

åh grattis,,,så flott for deg da:) håper virkelig at det får sykdommen din til å stagnere litt.........lykke til og nyt oppholdet med masse trening.......

matgal sa for siden:

Takk.. :love: Det håper jeg også... Også skal jeg nyte det BIGTIME!! ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.