< Tilbake til oversikten

Spørsmål om "Spis deg slank" og transportkasser

Mate sa for siden:

Hei!

Jeg vurderer å prøve ut Spis deg slanks "ketogen diett-ekstrem", men har et spørsmål i forbindelse med fraktprisen. Jeg ser det tilkommer 140 kr for transporten og det er greit, men så står det at det koster 90 kroner i pant for transportkassene; uten at det står noe sted hvor mange slike man vil komme til å bruke på den menyen man har valgt. Er det noen her inne som veit hvor mange kasser man bruker på en 14-dagers meny?? :o

Fedona sa for siden:

En eller to tror jeg. Og du får igjen pengene når du leverer kassene tilbake, eller om du bestiller en gang til så bytter du de inn med de nye. Jeg bruker å ta med meg en eller to store IKEA poser ( de blå) og hiver all maten oppi de. Da slipper du å betale for kassene. Maten er fryst så de må komme i fryser fort om du velger å ta med egne poser.

Mate sa for siden:

Takk for svar! :)

Da er det jo veldig greit, trodde man "måtte" bruke de kassene jeg, men da går det bra. :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.